ikona wczytywania strony

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemęcie

Link do platformy epuap Link do BIP

Jesteś tutaj: Strona Główna ❯ Zamówienia publiczne
← Powrót do strony głównej

Zamówienia publiczne

Ikonka symbolizująca artykuł

Świadczenie usług schronienia w postaci miejsca w schronisku dla bezdomnych kobiet z terenu gminy Przemęt w 2023 r.

2022-12-16

Szczegóły zapytania ofertowego w załącznikach.

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 384KB)
  2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (plik docx 18KB)
  3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie (plik docx 31KB)
  4. Klauzula informacyjna (plik docx 16KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe - Świadczenie usług schronienia w postaci miejsca w noclegowni dla osób z terenu gminy Przemęt w 2023 roku

2022-12-14

Szczegóły zapytania ofertowego w załącznikach.

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 210KB)
  2. Załącznik nr 1 Formularz oferty (plik docx 17KB)
  3. Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (plik docx 14KB)
  4. Klauzula informacyjna (plik docx 16KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe - Świadczenie usług schronienia w postaci miejsca w schronisku wraz z usługami opiekuńczymi dla osób z terenu gminy Przemęt w 2023 r.

2022-12-14

Szczegóły zapytania ofertowego w załącznikach.

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 385KB)
  2. Załącznik nr 1 Formularz ofertowy (plik docx 15KB)
  3. Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (plik docx 14KB)
  4. Klauzula informacyjna (plik docx 16KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe - Świadczenie usług schronienia w postaci miejsca w ogrzewalni dla osób z terenu gminy Przemęt w 2023 r.

2022-12-14

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 213KB)
  2. Załącznik nr 1 Formularz ofertowy (plik docx 15KB)
  3. Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (plik docx 16KB)
  4. Klauzula informacyjna (plik docx 16KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe - świadczenie usług fizjoterapii

2022-12-12

Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług fizjoterapii w Dziennym Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy, ul. Szkolna 19 (woj. Wielkopolskie, gmina Przemęt) dla 20 seniorów od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, średnio 40 godzin w miesiącu, łącznie 480 godzin przez okres 12 miesięcy.

Szczegóły zapytania ofertowego w załącznikach.

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 579KB)
  2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (plik docx 21KB)
  3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie (plik docx 17KB)
  4. Załącznik nr 3 - Wykaz osób (plik docx 24KB)
  5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie oferenta (plik docx 15KB)
  6. Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna (plik docx 18KB)
  7. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy (plik docx 14KB)
  8. Załącznik nr 7 - Projekt umowy (plik docx 27KB)
  9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (plik pdf 816KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe - poradnictwo specjalistyczne: Terapia zajęciowa grupowa dla podtrzymywania kondycji psychofizycznej

2022-12-12

Przedmiot zamówienia stanowi terapia zajęciowa grupowa dla podtrzymywania kondycji psychofizycznej w Dziennym Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy, ul. Szkolna 19 (woj. Wielkopolskie, gmina Przemęt) dla 20 seniorów od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, średnio 20 godzin w miesiącu, łącznie 240 godzin przez okres 12 miesięcy.

Szczegóły zapytania ofertowego w załącznikach.

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 577KB)
  2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (plik docx 21KB)
  3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie (plik docx 18KB)
  4. Załącznik nr 3 - Wykaz osób (plik docx 21KB)
  5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie oferenta (plik doc 29KB)
  6. Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna (plik docx 17KB)
  7. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy (plik doc 27KB)
  8. Załącznik nr 7 - Projekt umowy (plik docx 27KB)
  9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (plik pdf 811KB)
  10. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia (plik pdf 187KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług fizjoterapii

2022-06-15

Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług fizjoterapii w Dziennym Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy, ul. Szkolna 19 (woj. Wielkopolskie, gmina Przemęt) dla 20 seniorów od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, średnio 40 godzin w miesiącu, łącznie 240 godzin przez okres 6 miesięcy.

Szczegóły zapytania ofertowego w załącznikach.

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 576KB)
  2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (plik docx 21KB)
  3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie (plik docx 18KB)
  4. Załącznik nr 3 - Wykaz osób (plik docx 21KB)
  5. Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna (plik docx 18KB)
  6. Załącznik nr 4 - Oświadczenie oferenta (plik docx 15KB)
  7. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy (plik docx 13KB)
  8. Załącznik nr 7 - Projekt umowy (plik pdf 575KB)
  9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (plik pdf 253KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

ANULOWANO ZAPYTANIE OFERTOWE Z UWAGI NA BŁĘDNE ZAŁĄCZNIKI

2022-06-09

W dniu 15.06.2022r. anulowano zapytanie ofertowe na świadczenie usług fizjoterapii z dnia 09.06.2022r.

Zapytanie ofertowe - usługa fizjoterapii

Usługa będzie świadczona w Dziennym Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy , ul. Szkolna 19 (woj. Wielkopolskie, gmina Przemęt) dla 20 seniorów od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, średnio 40 godzin w miesiącu, łącznie 240 godzin przez okres 6 miesięcy.

Szczegóły zapytania ofertowego w załącznikach.

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 583KB)
  2. Załącznik nr 1 - Oferta (plik docx 21KB)
  3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie (plik docx 18KB)
  4. Załącznik nr 3 - Wykaz osób (plik docx 21KB)
  5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie oferenta (plik doc 28KB)
  6. Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna (plik docx 18KB)
  7. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy (plik doc 24KB)
  8. Załącznik nr 7 - Projekt umowy (plik docx 26KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe - poradnictwo specjalistyczne: Terapia zajęciowa grupowa dla podtrzymywania kondycji psychofizycznej

2022-06-09

Przedmiot zamówienia stanowi poradnictwo specjalistyczne: Terapia zajęciowa grupowa dla podtrzymywania kondycji psychofizycznej:

Usługa będzie świadczona w Dziennym Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy , ul. Szkolna 19 (woj. Wielkopolskie, gmina Przemęt) dla 20 seniorów,  średnio 20 godzin w miesiącu,  łącznie 120 godzin przez okres 6 miesięcy. Wykonawca rozliczać się będzie z Zamawiającym na podstawie rzeczywistej realizacji godzin.

Szczegóły zapytania ofertowego w załącznikach.

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 583KB)
  2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (plik docx 21KB)
  3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie (plik docx 18KB)
  4. Załącznik nr 3 - Wykaz osób (plik docx 21KB)
  5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie oferenta (plik doc 28KB)
  6. Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna (plik docx 18KB)
  7. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy (plik doc 24KB)
  8. Załącznik nr 7 - Projekt umowy (plik docx 26KB)
  9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (plik pdf 347KB)
  10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert (plik pdf 217KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

ZAPYTANIE OFERTOWE "Świadczenie usługi cateringu w postaci obiadu w Dziennym Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy"

2022-06-03
  1. Zamawiający: Gmina Przemęt / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemęcie

ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, NIP: 923-16-51-446                                     

zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usługi cateringu w postaci obiadu w Dziennym Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy.

Usługa cateringu obejmuje przygotowanie i dostarczanie jednego posiłku tj. obiadu dla seniorów z Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy, do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego w opakowaniach zbiorczych transportowych, utrzymujących odpowiednią świeżość i temperaturę dostarczanych posiłków.

  1. Realizacja usługi obejmuje jeden posiłek dziennie (obiad) w formie:

mięso (bez kości)/ryba o gramaturze nie mniejszej niż 150g, dodatek warzywny (surówka, warzywa gotowane) o gramaturze nie mniejszej niż 100g, makaron/kasza/ryż/ziemniaki o gramaturze nie mniejszej niż 200g lub obiad półmięsny (pierogi, krokiety, łazanki lub podobne) o gramaturze nie mniejszej niż 400g lub obiad bezmięsny (naleśniki, placki ziemniaczane, knedle, kopytka, itp.) o gramaturze nie mniejszej niż 400g, kompot o gramaturze nie mniejszej niż 250 ml.

  1. Wykonawca zapewni trzy razy w tygodniu obiad mięsny i dwa razy w tygodniu obiad jarski lub półmięsny.
  2. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki.
  3. Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki z produktów wysokiej jakości bez dodatków preparatów zastępczych, preparatów zwiększających objętość i innych wpływających na zmianę smaku, zapachu, konsystencji potraw, itp.
  4. Usługa świadczona będzie w Dziennym Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy, ul. Szkolna 19  (woj.  wielkopolskie, Gmina Przemęt) przez pięć dni w tygodniu, w dni powszednie (20 dni średnio/miesiąc), dla grupy śr. 20 osób, łącznie szacunkowo 2540 osobodni. Wykonawca rozliczać się będzie z Zamawiającym na podstawie rzeczywistej ilości dostarczonych posiłków.
  5. Zamawiający dopuszcza konieczność zapewnienie odrębnych posiłków dla osób uczulonych na poszczególne produkty żywieniowe bądź wymagających odpowiedniej diety, tj. diety cukrzycowej, bezmlecznej, lekkostrawnej. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne informacje w tym zakresie na min. 1 dzień roboczy przed terminem realizacji zamówienia.
  6. Dla wszystkich diet ustala się dzienną normę kaloryczności w ilości ok. 1000 kcal,
    z dopuszczalnym odchyleniem (+/-) 5%.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników  Zamawiającego. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.
  8. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres minimum 5 dni (dopuszczalne jadłospisy miesięczne) i zatwierdzony przez Zamawiającego. Jadłospis będzie dostarczany w wersji papierowej lub elektronicznej Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni robocze przed okresem jego obowiązywania.
  9. Wykonawca zapewni dowóz środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne o ustalonej godzinie we wskazane miejsce – zgodnie z ustalonym harmonogramem, koszt dojazdu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia są po stronie Wykonawcy i powinny być wliczone w ofertę cenową.
  10. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przechowywania
    i przygotowywania artykułów spożywczych na podstawie  ustawy z dn. 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zm.).
  11. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Płatność za usługę nastąpi zgodnie z rachunkiem/fakturą wystawianą raz w miesiącu wg wzoru: liczba rzeczywiście dostarczonych obiadów x stawka, podatek VAT.  Ceny określone przez Wykonawcę w ofercie będą obowiązywały przez cały okres ważności umowy i nie będą podlegały zwiększeniu.

  1. Termin realizacji zamówienia: 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
  2. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym w zamkniętej kopercie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemęcie ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt lub poprzez pocztę mailową w postaci dokumentu będącego kopią treści zapisanej w postaci papierowej (oferta pierwotnie sporządzona w postaci papierowej opatrzona własnoręcznym podpisem, a następnie przekształcona do postaci elektronicznej) w formie zaszyfrowanego pliku na adres: gops@zw.pl w terminie do dnia 14.06.2022 do godz.14.00 z dopiskiem:

”Oferta na świadczenie usługi cateringu w Dziennym Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy”.

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie zostaną rozpatrzone.

  1. Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert.

  1. Osoba upoważniona do kontaktu: Barbara Ścigała – numer telefonu: 65 615 69 80.
  2. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim wg załączonego formularza.
  3. Kryterium oceny i opis sposobu przyznawania punktacji oferty:

cena  – C - 90 %,

spełnienie wymagań w zakresie klauzuli społecznej – S - 10 %.

  1. W ramach kryterium „cena”

Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto za całość zamówienia wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona wg wzoru opisanego poniżej.

W przypadku kryterium "cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość  punktów wynikającą z działania: 

                                                                    Cena najtańszej oferty [PLN]

                                                C = -------------------------------------------   x 90

                                                             Cena badanej oferty [PLN]

           gdzie:

C - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium "cena"

Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium "cena" – 90 pkt (waga kryterium – 90%).

2) W ramach kryterium „spełnienie wymagań w zakresie klauzuli społecznej”, Zamawiający będzie oceniał ofertę tzn. czy Wykonawca zatrudnia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawyz dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub zadeklaruje zatrudnienie osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub poszukującej pracy, niepozostającej w zatrudnieniu lub niewykonującej innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub osoby do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadającej status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia.

Wykonawca, który spełni kryterium: „spełnienie wymagań w zakresie klauzuli społecznej” otrzyma 10 punktów (waga kryterium – 10%).

Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie oświadczenia stanowiącego złącznik nr 3 do zapytania ofertowego

3)  Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego  wzoru:

                                       L = C + S

gdzie:

L – całkowita liczba punktów

C – punkty uzyskane w kryterium „cena”

S – punkty uzyskane w kryterium „spełnienie wymagań w zakresie klauzuli społecznej”

Każda oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta (albo oferta dodatkowa) uzyska największą ilość punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

6) Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

9. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:

  1. formularz ofertowy (załącznik nr 1),
  2. oświadczenie oferenta o braku powiązania osobowego i kapitałowego (załącznik nr 2),
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie później niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (CEIDG, KRS),
  4. oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej (załącznik nr 3),
  5. klauzula informacyjna (załącznik nr 4),
  6. oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 5),
  7. projekt umowy (załącznik nr 6).

Załączniki:

  1. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik pdf 227KB)
  2. Załącznik nr 1 Formularz ofertowy (plik doc 42KB)
  3. Załącznik nr 2 Oświadczenie oferenta o braku powiązania osobowego i kapitałowego (plik doc 28KB)
  4. Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej (plik doc 30KB)
  5. Załącznik nr 4 Klauzula informacyjna (plik docx 18KB)
  6. Załącznik nr 5 Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych (art. 13 lub art. 14 RODO) (plik doc 24KB)
  7. Załącznik nr 6 Projekt umowy (plik docx 26KB)
  8. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia (plik pdf 206KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Platforma zakupowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemęcie

2022-05-25

Informujemy, że od 1.05.2022r. postępowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemęcie będą ogłaszane na platformie zakupowej Gminy Przemęt/Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemęcie.
Platforma zakupowa Open Nexus to narzędzie do przejrzystej komunikacji z wykonawcami. Wykonawcy składają oferty bezpośrednio na stronie danego postępowania, w którym zamierzają wziąć udział. 

Platforma zakupowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemęcie

Link do Senior.gov.pl
Link do Biuletynu Informacji Publicznej
Link do ePUAP
Link do Zielonej Linii
STOP PRZEMOCY - broszura informacyjna

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemęcie

ul. Jagiellońska 8
64-234 Przemęt
tel. (65)615-69-82

Link do platformy epuapLink do bipPolityka prywatnościDeklaracja dostępnościRODO